Søg på bloggen

torsdag, maj 10, 2012

Breakfast

Photobucket
Photobucket
Photobucket


Sådan så min morgen ud for en uges tid siden, hvor jeg mødte sent på arbejde og havde tid til at hygge med god morgenmad. Ahh. Mine morgener varierer meget - nogle dage er der tid til den helt store morgenmadstallerken, andre dage får jeg knap nok tid til at fordøje et stykke knækbrød. Nogle morgener er jeg ikke sulten og bruger i stedet tiden på at lave en lækker frokost, som jeg kan glæde mig til senere på dagen. Andre dage vil jeg hellere snooze lidt længere og får hverken tid til at spise morgenmad - eller lave frokost. Hmm. 


Idag møder jeg også først sent og har netop spist en sen morgenmad/frokost (og nej, ikke brunch - der var ingen æg & bacon. Hm, jo faktisk var der æg inkluderet men ikke på røræg-måden hæhæhæ) samt drukket en stor kop kaffe. Med ekstra mælk. Så kører det sgu!

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor ser den morgenmad altså lækker ud Melanie :)
Jeg elsker også selv min morgenmad og kan simpelthen ikke leve uden den :)

Melanie D. sagde ...

Mange tak, Ida! Morgenmaden kan virkelig også have en stor betydning for resten af dagen - det er helt vildt så meget humøret afhænger af det :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...