Søg på bloggen

lørdag, maj 19, 2012

Aujourd'hui

Photobucket
Photobucket

Er lige kommet hjem efter at ha' spist meget lækkert morgenmad (der er billede på instagram @melaniedjernaes) hjemme hos min mor sammen med resten af familien samt min kæreste. Mødte for første gang min lillebrors kæreste idag - det var ret hyggeligt hi hi. 

Fik min lillebror (min potentielle fotograf i fremtiden?? hahahah) til at tage et par meget seriøste (...) billeder af mig, så I lige ku' se min nye og dejlige jakke. Selvfølgelig fra H&M Trend. Er den ikke lækker?

Skal i byen i aften med de dejligste damer, hvilket vi ikke har været i lang tid. Glæder mig som en vild abekat og den får ikke for lidt idag. Huhej ha' en dejlig lørdag allesusammen!

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...