Søg på bloggen

lørdag, april 14, 2012

This week @ instagram

Photobucket
Jeg har lavet hjemmelavet vafler og karamelsauce hjemme hos mor. Og moret mig over min lillesøster, når hun bliver sur hæhæh.
Photobucket
Bruger for meget tid på Draw Something (hø hø) og nyder at jeg styrer for vildt i Wordfeud. Især når man laver seje ord (svag = swag i min verden hæhæh)
Photobucket
Jeg har hygget med min skønne lillebror med lækre sager og en lille cykeltur.
Photobucket
Igen, bruger for meget tid på det spil. Men når nu er igang, kan man jo ligeså godt gøre det ordenligt? Hæhæh.
Photobucket
Tilbringer pt min tid på Nørrebronze hjemme hos min kæreste. Idag er vi tømmermændsramt og cyklet en tur ind til byen. Har desuden meget irriterende, elektrisk hår for tiden - vil gerne til frisøren :-)

4 kommentarer:

Sophie sagde ...

Ja du er virkelig også god til draw something- det er helt sikkert ! :D men det er (undskyld sproget) fandme irriterende at vente på nogle gange :D

Melanie D. sagde ...

Ha ha, sorry - men nogle gange blir' man altså bare grebet af det ;-)

Dots sagde ...

Du styrer da Draw Something for vildt.. Virkelig imponeret. Respekt :))))

Melanie D. sagde ...

Mange tak! Det er virkelig sødt sagt :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...