Søg på bloggen

mandag, april 30, 2012

Slinge ding ding

Photobucket

Slinge ding ding, slinge dikke ding ding. Hele byen kigger mens jeg gør min ting. Ha ha, sådan havde jeg det ihvertfald i lørdags da jeg var ude og danse med nogle søde damer. Og især på cykel-turen hjem igen. Åh gud altså.

Igår var jeg overraskende frisk og skulle faktisk med min far forbi hans arbejde til en stor housewarming kl 11:00. Der var så også både grill, sodavand, popcorn-maskine (!!) og slush ice, så ingen klager herfra hø hø. Da jeg kom hjem (efter noget spontant familie-besøg rundt omkring) fik jeg lige en hjerneblødning over alt det l o r t som lå under min seng og var helt støvet til, at jeg gik igang med en kæmpe oprydning. Er overhovedet ikke færdig, men godt igang og det føles skønt at få tømt ud og ha' mere plads. 45 kvm er sgu ikke ligefrem et slot at bo i. Hæhæhæhæ.

Skal på arbejde lige om lidt, og havde lidt svært ved at stå op, da min søde kæreste ligger og putter inde i sengen, så har lige kastet noget hurtigt (og virkelig ikke særlig glamourøst) morgenmad ned. Ha' en dejlig dag allesammen :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hæh Sjov titel ;)

Din lejlighed på Amager er det en af dem man kan blive skrevet op til på kollegiernes kontor? Eller hvordan ? (Tænker på det er fordi d engang skrev den var 45 m2 - så det kunne jo godt være :))

xoxo Rebecca

Melanie D. sagde ...

Ja ikk ;-)

Nej det er desværre ikke, min lejlighed er en andelsbolig - men jeg har netop lavet et indlæg om hvordan jeg har fået fat i den :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...