Søg på bloggen

onsdag, april 11, 2012

Påskefrokost

Photobucket
Udsigt over farmors smukke have 
Photobucket
Påskebryg. Meget fin (nuttet) flaske.
Photobucket
Påskesalat ala Melanie. Ruccola, cherrytomat, græsk feta, honningmelon, avocado og frisk basilikum.
Photobucket
Den smukkeste påskebuket, jeg længe har set.
Photobucket
Har jeg nævnt, at jeg elsker at være i min farmors have?
Photobucket
Alle påskeæggene er fundet ude i haven hø hø.
Photobucket
Spiste det lækreste chokoladeæg med hindbær. Mums.dk
Photobucket
Der blev også spillet (lidt for voldsom til mig) fodbold med alle drengene. Hæhæh.
Photobucket
Min farfar sørger altid for der er drikkevarer nok. Og så de lækreste af slagsen.

I søndags var jeg til påskefrokost hjemme hos min farmor og farfar sammen med hele familien til en meget hyggelig dag med en lidt utraditionel, men meget lækker menu. Vi havde alle en ret med og fik blandt andet blinis med stenbiderrogn creme til forret. Var så meget fan af menuen hæhæhæ. Det var min faster som stod for arrangementet (dog hjemme i farmor og farfars hus) og hun sørgede både for at menuen fik et friskt pust (nu har man altså også fået smagt de karrysild) samtidig med at traditionerne stadig blev holdt i live; og derfor skulle vi ud og finde påskeæg i haven. Virkelig sjov og dejlig dag.


Har faktisk haft nok at se til i påsken og laver nok et samlet indlæg fra hele ugen en af dagene. Har også lovet en opmærksom læser, at skrive et indlæg omkring min lejlighed - hvordan jeg har fået fat i den, hvor den ligger og andre detaljer. Dejligt, når man har masser af ting, man gerne vil fortælle om :-)

2 kommentarer:

Sofie sagde ...

Det ser jo helt fantastisk ud - bliver helt varm om hjertet når jeg ser de billeder, faktisk :')

Melanie D. sagde ...

Mange tak, Sofie! Hvor er du sød :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...