Søg på bloggen

tirsdag, april 17, 2012

Optagelsesprøve

Photobucket

Der er gået nogle dage, siden jeg sidst kiggede ind, men jeg har haft travlt med at nyde min weekend sammen med min kæreste, venner og familien - og uden arbejde. Pyh, det var skønt.

Igår og idag har jeg så brugt en del tid på at forberede mig (for alvor) på den optagelsesprøve, som jeg skal op til imorgen. Jeg forsøger igen i år at blive optaget på enten designteknolog eller multimediedesigner uddannelsen inde på KEA, og jeg krydser fingre for, at det er min tur i år til at komme igang med noget, som man brænder for.


Imorgen gælder det så optagelseprøven for designteknolog uddannelsen, og jeg har allerede været til samtale på multimediedesigner uddannelsen. Kryds fingre for mig imorgen! :-)

3 kommentarer:

Rikke sagde ...

Held & lykke, jeg krydser finger for dig ;)

Kig forbi & deltag i min Give-Away !
- Rikkes.org

Maria ♥ sagde ...

Held og lykke!! ;-)
Hvilken str tommer er din MacBook? :-D
Knus Maria
www.velkommenindenfor.blogspot.com

Melanie D. sagde ...

Tak piger, hvor er i søde!

@Rikke: Kigger selvfølgelig også forbi :-)

@Maria: Den er 15 tommer :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...