Søg på bloggen

torsdag, april 19, 2012

Bonjour

Photobucket

Mmm, ville ønske dette var min morgenmad idag. Må dog nøjes med kaffen indtil videre hø hø. Billederne er fra i sidste uge, hvor jeg passede min lillebror en aften. Vi cyklede lige en tur ned i den lokale Netto og købte jordbær, melon og chips. Faktisk var det de der Tjips. Dem var vi vidst begge ok vilde med (hæhæhæ) og hyggede med en god film, inden han skulle i seng.


Igår var jeg jo til optagelsesprøve inde på KEA, og jeg synes faktisk det gik noglelunde, selvom jeg ikke ligefrem var oppe og flyve bagefter. Jeg kunne dog sammenligne med sidste års prøve, som jeg synes var meget værre. Nu kan jeg kun krydse fingre for, at det går godt. Woooohooo :-)

3 kommentarer:

Sophie sagde ...

Spændende :) hvornår får du svar om du er kommet ind? Håber det lykkedes denne gang!

Jadore blog sagde ...

Hvor ser det lækkert ud :-)
Held og lykke!

Melanie D. sagde ...

@Sophie: Først den 30. juli desværre, så der er længe til. Kan næsten ikke vente! Hihi ;-) Og tak søde!

@Jadore blog: Det var det bestemt også! Og mange tak :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...