Søg på bloggen

onsdag, april 04, 2012

Arty farty

Photobucket
Photobucket

Jeg har malet/tegnet dette billede til min kæreste, da han i et godt stykke tid har ønsket et til sin lejlighed. Billedet har faktisk været klar i noget tid, men ku' ikke finde en ramme i nogle butikker med de rigtige mål, så måtte lige en tur i Ikea (dejlig undskyldning) for at finde et hæhæh.

Han blev meget glad for det, og glæder sig til at få det hængt op  på sit værelse i lejligheden. I øjeblikket er jeg ved at male/tegne et nyt billede herhjem til. Bliver simpelthen så inspireret til at være kreativ, når ens stue fyldes af varme solstråler. Elsker at foråret og sommeren er på vej.

4 kommentarer:

christina sagde ...

det er fedt! bor dig og din kæreste i hver jeres lejlighed?

Sophie sagde ...

Sej melanie ! :p

METTE DP sagde ...

SEJT!
Ville bare lige smide en kommentar, og sige, at jeg virkelig nyder at følge med på din blog :)

Melanie D. sagde ...

@Christina: Mange tak! Nej, det gør vi ikke endnu :-)

@Sophie: Tak søde ven! ;-)

@Mette DP: Tak! Og hvor er det dejligt at du er glad for at læse med, det er jeg meget glad for at høre! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...