Søg på bloggen

fredag, marts 23, 2012

This week @instagram

Photobucket
Har drukket en lækker frozen lemonade sammen med søde kollegaer på Dalle Valle. Blevet fuldstændig afhængig af Draw Something (Wordfeud, go gome).
Photobucket
Har tilbragt min søndag med at spise brunch sammen med familien på Kystens Perle, på det dejlige Amager. Og senere spist æblekage hos farmor og farfar hæhæhæ.
Photobucket
Jeg har brugt fredag aften/nat/lørdag morgen på at danse på alle bordene sammen med de dejlige damer. Og spist spejlæg til aftensmad hjemme hos A efter en lang arbejdsdag.
Photobucket
Fik lov at tegne Titanic (og fik street-point af min mor) i DS, og har brugt min nye mintgrønne (woo hoo) clutch flittigt - her til frokost på arbejdet, hvor den stod på Sunset. Hø hø.


5 kommentarer:

Maja sagde ...

Hvor er clutch'en fra? den er jo pææn!

Melanie D. sagde ...

Den er fra Monki og koster 100,-. Den er så pæ-æn.

Camilla sagde ...

ÅRH hvor er du god til at tegne! :-D

Louise sagde ...

Jeg er enig med Camilla: det er jo crazy!!!

Melanie D. sagde ...

Tusind tak piger, hvor er i dog søde! Det varmer :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...