Søg på bloggen

mandag, marts 05, 2012

Sweden

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I sidste uge var jeg på en mini ski-ferie til Sverige sammen med min far, lillebror og kæreste. Vi havde tre dejlige dage sammen, og selvom det ikke var mere end tre dage var det alligevel skønt at komme ud og stå igen. Om aftenen lavede vi mad og hyggede derefter med film & masser af svenske godter (f.eks. total yndlingschokoladen kex) inden vi gik kolde. Første dag faldt jeg i søvn inden klokken var 21:00. Hæhæh.

Vi var oppe i Isaberg, hvor der desværre ikke var andet end kunstsne, og derfor heller ingen flotte omgivelser dækket af sne. Til gengæld var det ret varmt (faktisk næsten 10+ grader den anden dag!) hvor man sagtens kunne køre rundt i en trøje. Dog ikke varmt nok til at få lidt farve i ansigtet selvom jeg ellers håbede på at få et par pandaøjne ;-)

Min kæreste og mig var helt enige om, at vi næste år SKAL afsted til Frankrig eller Østrig sammen med vores venner, da det efterhånden er tre år siden vi sidst har været afsted så mange.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...