Søg på bloggen

tirsdag, marts 27, 2012

New in: Collar & hairfuff

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Er det ikke nogle pæ-æne ting, jeg har fundet? Halskæde/krave/collar tingen koster 79,95 og haircuff'en koster 24,95. Begge ting er selvfølgelig fra H&M (køber nærmest aldrig noget fra andre butikker mere hæhæhæ).

Nu vil jeg hoppe på arbejde igen, og prøve at lade vær' med at købe flere flotte sager. Vi har netop startet vores Midseason Sale, så der er mange fine ting nedsat. Farligt, når pengepungen er tom (som i meget tom).

6 kommentarer:

Jadore blog sagde ...

Fine fine ting :-)

Melanie D. sagde ...

Ja, de er meget fine - er så glad for dem :-)

Ditte Estrup sagde ...

Hvor er det bare fint. Jeg er især vild med kraven. Kig evt. forbi mig også.

http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

Melanie D. sagde ...

Ja, er også helt vild med den selv :-)

Kigger selvfølgelig forbi din blog!

Mette sagde ...

Sikke nogle fine ting! Jeg har også luret på kraven ;)

Melanie D. sagde ...

@Mette: Kraven er også vældig fin, der er mange muligheder i den ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...