Søg på bloggen

mandag, marts 19, 2012

Lovefilm @ buzzador

Jeg har siden starten af februar været så heldig at blive udvalgt til en af Buzzador's kampagner, hvor jeg skulle teste Lovefilm gratis i to måneder. Det er første gang, jeg prøver at buzze, men jeg håber bestemt ikke, at det er sidste gang.

Buzzador er et site, hvor man kan være heldig at blive udvalgt til forskellige kampagner, hvor man her skal teste forskellige ting og derefter buzze/fortælle om hvad man har testet for sin familie, venner osv, for derefter at rapportere tilbage til Buzzador om sin oplevelse.


Photobucket
Photobucket

Jeg blev som sagt udvalgt til at teste Lovefilm i 2 måneder, og har efterhånden fået set en del film. Man vælger fra start om man vil låne film eller film & spil, og har derefter mulighed for at oprette en ønskeliste. Jeg valgte kun at leje film, da jeg ellers var bange for at min kæreste ville ha' svært ved at aflevere spillene tilbage - og pointen var jo at få set/prøvet så meget som muligt ;-) Det fede ved Lovefilm er nemlig, at man selv styrer hvor længe man vil beholde sine film/spil derhjemme. Man får tilsendt to ad gangen samt en returkuvert, og får først nye film, når de gamle er returneret. Skide smart, da man ikke stresser over at skulle aflevere film hele tiden.

I lørdags havde jeg to nye film med hjem til le boyfriend: Apollo 18 & Bridesmaids. I kan nok gætte jer frem til hvilken film min kæreste syntes bedst om? Hæhæhæ. Søndag eftermiddag smed jeg så filmene i postkassen og idag har jeg netop modtaget en mail, om at der er to nye film på vej til mig. Sådan har det faktisk været siden jeg begyndte i februar, og det er sgu fedt at man får tilsendt nye film så hurtige. Jeg kunne derfor sagtens finde på at forlænge mit medlemsskab hos Lovefilm, når det udløber i slutningen af marts, og jeg tror heller ikke min kæreste ville ha' noget imod det hæhæh.


Er nogle af jer bekendte med Buzzador's kampagner? Og har I prøvet at leje film/spil via Lovefilm før?

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...