Søg på bloggen

torsdag, marts 29, 2012

Follow me @ instagram

Photobucket

Godmorgen/formiddag (?) til jer alle sammen - håber solen også skinner hos jer, jeg sidder ihvertfald med altan-døren åbner mens jeg drikker min chai. Total desperat efter sol ;-)


Ville lige fortælle jer, at I skal være meget velkomne til at følge mig på instagram hvor jeg næsten hver dag uploader billeder fra min hverdag. Jeg hedder melzpelz derinde (yes yes, så er vi tilbage til arto-perioden) - I må også meget gerne lægge en kommentar med hvad I eventuelt hedder derinde, så jeg også kan følge jer :-)

3 kommentarer:

Natascha Coester sagde ...

Fine billeder, nårh lille pippi er sød :)

Maria ♥ sagde ...

Follower dig nu, follow mig?
maria_ht

Melanie D. sagde ...

@Natascha: Ja, hun er bare skøn! Hæhæh.

@Maria: Mange tak, følger også dig nu!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...