Søg på bloggen

lørdag, marts 17, 2012

Dancing in the streets

Photobucket

Så gik der lige tre-fire dage uden blogging, men jeg har igen haft nok at se til med arbejde og tusindvis af (dejlige) aftaler med familien og søde mennesker. Igår var ingen undtagelse. Jeg var sammen med 6 dejlige damer til sushi og cocktail aften. 

Vi hentede sushi fra Bremensgade, spiste cupcakes (som søde emilie havde lavet) og drak lækre cocktails (piña colada, strawberry daquiri & mojito - mmmm) hjemme hos en af damerne og tog senere (læs: kl 02) i byen og dansede hele natten igennem. Ved fem-tiden cyklede jeg gennem Nørrebro, hjem til min kæreste og faldt i søvn i hans arme. Perfekt aften med perfekt afslutning.

Har idag ligget i A's seng og set nye film (laver indlæg om det imorgen), spist æg & bacon, taget et langt bad og har næsten lige spist en frysepizza (lækker lørdagsmad hø hø). Imorgen skal jeg ud og spise brunch med min far og brødre og senere hjem til ham om aftenen til aftensmad sammen med A. Håber I får en dejlig lørdag!

2 kommentarer:

Natasha T sagde ...

Hej Melanie!
Sikke en fin blog du har :) Jeg er ny her på bloggen og har gjort mig til fast læser af din blog. God søndag.
Knus Natasha

Melanie D. sagde ...

Hvor hyggeligt, at du også er blevet aktiv i 'blogger-land' hæhæhæ :-)
Og super fedt, at du også er blevet fast læser hos mig! Jeg kigger da straks forbi din blog :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...