Søg på bloggen

søndag, marts 11, 2012

Brunch @ me

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Har haft en skøn søndag formiddag i mit lille hjem sammen med min dejlige familie. Jeg havde inviteret dem på brunch herhjemme (fik forresten en meget fin orkidé af dem hi hi), og har været tidligt oppe for at bage grovboller, lave amerikanske pandekager, æg & bacon og hvad der nu ellers hører til. Ingen dikkedarer, der skal ihvertfald ikke mangle noget når man er inviteret herhjem (hø hø).

I aften skal jeg ud og spise med nogle søde mennesker fra mit arbejde og derefter hjem til min kæreste. Weekenden er fløjet forbi mig, men den har nu alligevel været rar og dejlig. Håber I haft en ligeså skøn én og nyd nu resten af jeres søndag!

4 kommentarer:

Laura sagde ...

Hold op det lækkert ud (:

Melanie D. sagde ...

Mange tak Laura! :-)

Sophie sagde ...

Flotte billeder :p
De er fine dine tallerkener hva :D

Melanie D. sagde ...

Ja ikk? Er også helt vilde med dem ;D

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...