Søg på bloggen

tirsdag, marts 13, 2012

Bonjour

Photobucket

Woo hoo, så blev det sgu tirsdag idag. Ikke at der skal ske noget særligt (faktisk skal jeg møde om lidt til en 11-timers vagt. Buhuu) men jeg h a d e r virkelig mandage og vil for alt i verden bare gerne ha' dem overstået. Med mindre jeg har fødselsdag hæhæhæh. Er det bare mig, som virkelig er ynkelig når det gælder mandag? Havde ellers en dejlig kort arbejdsdag igår, fik vasket tøj efterfølgende (ikke at det var fedt, men nu har jeg da noget rent tøj igen) og hygget om aftenen med yndlings-serier - men syntes nu alligevel det var en dag, som skulle overstås. Hø hø.

Sad igår og ændrede på bloggens design (igen igen hø hø) og er nu kommet frem til dette. Vil gerne ha' det lidt enkle look, men samtidig gi' et godt indtryk af min blog som helhed. Er det lykkedes? 

Fandt også lige dette billede af min lillesøster som prøver de sutsko jeg fik af A i julegave. De var heldigvis ment som en joke, men de var sgu søde nok alligevel og jeg bruger dem da ;-) 

Ha' en dejlig dag allesammen!

3 kommentarer:

Maja sagde ...

Jeg synes din header er blevet flot! :) Hvilket program/hjemmeisde laver du den med?

Ida sagde ...

Din nye header er fin, men må indrømme at jeg rigtig godt kunne lide den gamle. Så den faktisk som en af mine yndlings headerer :)

Melanie D. sagde ...

@maja: Mange tak! Jeg har lavet billederne via toycamera og lavet collagen i picasa :-)

@ida: Hvor er det dejligt, at du syntes den gamle header var så fin! Har også været i tvivl - men følte bare den anden var for stod, hvis du kan følge mig? Var det billederne du bedst ku' li' ved den eller hvordan? Er stadig ved at finde ud af hvordan min header skal være ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...