Søg på bloggen

lørdag, marts 03, 2012

Back from Sweden

Photobucket
Photobucket

Åh, hvor jeg elsker at man altid ser så buff (læs: tyk!) ud, når man har skitøj på. Heldigvis ser alle jo sådan ud, så det er lige til at overkomme. Desuden overbeviser jeg altid mig selv om, at jeg sikkert har tabt mig 3-5 kilo efter en skiferie uanset om det kun var tre dage. Ha ha.

Jeg var jo faktisk allerede hjemme torsdag (sent) aften, men der hoppede vi bare i seng med det samme. Igår var jeg på arbejde 12-20 og derefter en (desværre, nødvendig) tur i Bilka for at handle lidt ind, da mit køleskab var tomt. Da jeg kom hjem gik jeg bogstaveligtalt i seng, var simpelthen så træt. Blev vækket omkring kl 24 af en sød kæreste, som allerede savnede mig (og nok også havde fået en øl for meget hø hø). 

I aften skal jeg til gamle elevers på mit gymasium, og vi er heldigvis stadig en god sjat fra klassen som stadig kommer. Er helt i tøjkrise, så må lige ind og se hvad jeg kan finde på. Skal nemlig også lige en tur forbi min farmor & farfar plus min mor og resten af familien, inden jeg skal mødes til opvarming (ligesom i de gode gamle dage) med klassen. Typisk mig at lave så mange planer på én dag. Hæhæhæ.

3 kommentarer:

Christina sagde ...

Jeg kender alt for godt til det med at få en sms om natten af sin kæreste, omhandlende alverdens.
Skituren så ud til at være hyggelig, og ja man er aldrig så heldig med skitøj! Men god idé, at tænke; jeg har tabt mig. Man får jo også meget motion på ski! :)

Jadore blog sagde ...

Sikke nogle hyggelige billeder :-)

Melanie D. sagde ...

@Christina: Uha, ja det plejer han også at gøre, men er blevet bedre til at sove fra det - men det var fordi han kom hjem til mig, at jeg vågnede. He he.
Og ja, det er en skide smart ide ;-)

@J'adore blog: Mange tak! Der kommer flere ;D

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...