Søg på bloggen

onsdag, marts 07, 2012

Afternoon cake and coffee

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Der er bare ikke noget bedre end at være hjemme hos mor og resten af familien en fredag eftermiddag. Og da slet ikke når der bliver serveret den lækreste jordbærkage fra Johns Kagehus samt en god cafe latté. Prinsesse-kop kagen er selvfølgelig til husets mindste prinsesse (der er jo flere hæhæh) efter eget valg. Mmm. Gid min fredag var sådan hver uge.

Er lige på vej ud af døren faktisk. Skal ned og handle ind til aftensmad til mig og min kæreste. Kyllingefrikadeller og bulgursalat. Jaaah, total yndlingsret - og så er den både nem og sund at lave. På søndag har jeg inviteret min familie hjem til brunch, så sidder lige og kigger på nogle lækre opskrifter så jeg rigtig kan forkæle dem. Det bliver en dejlig weekend! PS, er det for tidligt at glæde sig? ;-)

5 kommentarer:

Sophie sagde ...

Uuh jeg får lyst til kage nu! den ser rigtig tyk og fed ud, på den gode måde, den kage der ;D

Sophie sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Maja sagde ...

Åh mundvand, mundvand! Den store kage ser jo helt uimodståelig ud! :)

Jadore blog sagde ...

Hvor ser det altså lækkert ud :-)

Melanie D. sagde ...

@Sophie: Ja det har du helt ret i - det var også dét, mig og min mor gik efter ;-)

@Maja: Den var også overdrevet lækker! Bestemt ikke sidste gang den skal prøves! ;D

@Jadore blog: Det var det virkelig også! Mums!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...