Søg på bloggen

søndag, marts 25, 2012

5 ting jeg kan li'

Photobucket
Bulgur og couscous fra Urtekram. Stort hit til frokost hø hø.
Photobucket
At spise cupcakes og hygge med de søde damer (her til Oscar night).
Photobucket
Hjemmelavet myntedressing. På alt. hæhæhæ.
Photobucket
Tapas og rødvin hjemme i mors nye hus.
Photobucket
Når A spiller på sin guitar. Og bare A generelt. Hi hi.
Her er lige endnu en omgang '5 ting jeg kan li', som jeg synes passer til denne dejlige søndag. Hold da op et dejligt vejr, og så på en søndag. Jeg har ikke haft nogle planer idag udover at nye det gode vejr og slappe af. Jeg fik desværre stjålet min cykel igår (død over ALLE som stjæler) så har også brugt meget af dagen på at ordne anmeldelse til politi/forsikring, samt finde ud af hvordan jeg hurtigst muligt for en cykel igen. Æv, hvor det er bare er rigtig trist at blive bestjålet, og derfor havde jeg lige brug for at lave et indlæg om ting jeg kan li'. Håber I også synes godt om det :-)

Nu vil jeg hoppe over på sofaen og drikke en chai latte, og så kommer ham den søde forhåbentlig herhjem senere og putter. Fortsat god søndag aften derude!

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...