Søg på bloggen

torsdag, februar 23, 2012

Torsdagshygge

Photobucket
Photobucket

Jeg vil lige starte med at sige tak for de meget søde kommentarer, som jeg fik igår (plus et par mails, det var meget rørende!) omkring mig og min kæreste. Jeg havde en helt utrolig dejlig aften med A igår og jeg laver et indlæg imorgen, om hvad vi lavede.

Har lige haft en dejlig aften sammen med en meget sød veninde fra mit arbejde. Vi mødtes først på Baresso over en guldmint (hæhæhæ) og besluttede derefter meget hurtigt, hvad aftensmaden skulle bestå af. SUSHI. Skyndte os derefter hjem til mig og bestilte en lækker menu & nogle kyllinge-sticks og så (læs: snakkede det meste af tiden) Hævnen. Ahmen, hvor var det en lækker aften.

Har netop lige set Paradise sammen med min kæreste og venter nu på at der kommer genudsendelsen af Grey's om lidt. Er virkelig lidt af en serie-nørd nogle gange, men der er sgu også bare så mange serier for tiden, at man næsten ikke kan lade vær' med at blive lidt bidt af det. Hæhæhæh.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Bliver helt lækker sulten af de billeder :)

Melanie D. sagde ...

Det er også ret lækkert, hvis jeg selv skal sige det ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...