Søg på bloggen

søndag, februar 26, 2012

Snapshots from sky bar

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg fik kun taget billeder med mit spejlrefleks henne fra sky baren, da jeg altså synes det er lidt akavet at 'snige' sit giganorme kamera op fra tasken og snappe billeder af maden. Ihvertfald når man er et sted, hvor der er mange mennesker. Men så snart der er mulighed for det, så går der oftes også paparazzia i dén hæhæh.

Her er lidt snapshots inde fra skybaren (der er billeder af drinksene i indlægget via instagram), hvor jeg håber I kan fornemme den fantastiske stemning og udsigt. Man havde mulighed for at sidde på enkelte eller dobbelt svæve/gynge lignende sæder, hvor man kunne nyde den flotte, flotte udsigt over en lækker drink. Eller få den vildeste oplevelse af, at stå på glasgulvet med udsigt ned til jorden. Klamt. Og det var selvfølgelig kun mig kæreste som turde gøre det. Hæhæh.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...