Søg på bloggen

torsdag, februar 09, 2012

New in

Photobucket

Så er det endelig blevet min tur til at være med på moden. Helt seriøst, så er det min første Iphone - jeg har ellers været trofast overfor min lille Sony Ericsson (cybershot, bevares) i en del år nu. Den var nu også nået på det stadie, hvor skærmen blev sort, når der var nogen som ringede, plus at jeg aldrig kunne tage telefonen - men bare stod som en sindssyg og trykkede på den 'grønne telefon' en billion gange. Meget irriterende.

Så nu var det nu, at det skulle være, og jeg er helt oppe og køre over, hvor smart den (og jeg hæhæhæ) dog er. Lå faktisk vågen indtil kl 02:30 i nat, fordi jeg lå og spillede Wordfeud med randomme mennesker. Ja, der er jo nogen som først kunne være med på den nye dille fra igår af ;-)

4 kommentarer:

Sandra sagde ...

tillyyykke med den! :-) Jeg fik også først min først iphone for nogle uger siden, allerede efter 2 dag vidste jeg at jeg aldrig ville af med den igen :-D Jeg elsker den virkelig!

kram
/ universbys.blogspot.com

Maja sagde ...

Velkommen i klubben ;) Jeg kom også først med på smartphone-bølgen fra november 2011 - min gamle Nokia rockede i 6 år uden en skramme!
Men nu når man er inde i Iphone universet forudser jeg, at det bliver en dyr fornøjelse - tænk bare når den nye udkommer til sommer :/ åh gud..

Maja sagde ...

Hej Melanie
Jeg har fået sådan en blog award og skal give den videre til 5 andre bloggere, og jeg har udset mig dig som en af dem ;) Det er self. valgfrit og du bestemmer helt selv om du vil deltage! :)
Hvis du har lyst er der nogle få 'regler':

- link til den du får awarden af.
- give den videre til 5 andre bloggere med under 100 læsere
- svare på 5 spørgsmål som er:

1. Hvorfor begyndte du, at blogge?
2. Hvilke blogs følger du?
3. Favorit Farve(r)?
4. Yndlings film?
5. Hvilke lande drømmer du om at besøge - og hvorfor?

Hvis du vil se mere kan du tjekke min blog ud imorgen efter kl. 10.00 da jeg ligger mit indlæg ud der ;)

Melanie D. sagde ...

@Sandra: Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste som har ventet (liiiidt for) længe med at få den købt. Den ER jo så fantastisk og jeg tror faktisk heller aldrig jeg skiller mig af med den ;-)

@Maja: Der er bare nogle telefoner, som holder så længe at det er svært at skifte dem ud ;-) Men godt vi begge gjorde det! Og jeg tror faktisk ikke det bliver noget problem, at der snart udkommer en ny én igen - om ikke andet, er jeg sikker på at man i fremtiden vil kunne nøjes med at 'opdatere' telefonen frem for at købe en ny model hver gang :-)

Og tusind tak for din blog award! Jeg vil selvfølgelig meget gerne være med og svarer på den imorgen :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...