Søg på bloggen

tirsdag, februar 28, 2012

Morgenkaffe & morgenkørsel

Photobucket

Godmorgen allesammen. Tænkte at jeg lige ville prøve at nå en godmorgen hilsen, inden min far kommer og henter mig & A. Vi har lige drukket en god kop morgenkaffe (elsker det ord hø hø) i hver vores yndlingskop, pakket færdigt og nu spiller A på sin guitar. Dejlig morgen. Om lidt kører vi som sagt mod Sverige til en mini skiferie, og jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig. Sne, ski, varm kakao, naturen og ikke mindst hyggen. Ahh.

Jeg kigger ind igen på fredag, men indtil da håber jeg I bliver hængende selvom der bliver stille på bloggen de næste par dage. Ha' en dejlig morgen!

2 kommentarer:

Christina sagde ...

Håber skiferien bliver lækker.
Billedet er super fint og virkelig hyggeligt. Jeg elsker den med skægget på - den har jeg på parably og fik taget outfit billede med den for to dage siden :)

Melanie D. sagde ...

Det var den bestemt! Og mange tak :-)
Motivet er nemlig rigtig fint, må da straks ind og kigge på din blog så :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...