Søg på bloggen

fredag, februar 03, 2012

Kartoffelmad

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg var inde på Nørrebro hos min kusine igår efter arbejde og sov derfor hjemme hos min kæreste, da jeg på ingen måde kunne klare at cykle mere. Det er jo livsfarligt-koldt udenfor. Cyklede hjem imorges og kunne følges med en sød kæreste, som trodsede kulden og cyklede med mig til hans arbejde. Jeg skal først møde kl 12 men skulle lige ordne nogle ting (blandt andet få lavet et indlæg hæhæhæ) og ville også bare gerne ha' overstået den lange og kolde tur. Jeg sir' det lige igen. ÆV, hvor er det koldt.

Har næsten lige lavet to lækre kartoffelmadder, som var lige hvad jeg havde brug for - foruden en kæmpe cafe latte. Skal til at gøre mig klar til arbejde nu, og i aften skal jeg til fødselsdag hos en af de søde damer. Vi skal videre i byen, så har stor krise over hvad jeg skal på, så jeg ikke kommer til at dø af kulde (ja undskyld, men kan virkelig ikke tænke på andet). Hvorfor er det ikke smart at gå i flyverdragt? ;-)

6 kommentarer:

Mette sagde ...

Ej hvor ser det lækkertt ud! Du tager virkelig fine billeder :)

Laura sagde ...

Hvor ser det lækkert ud, får helt cravings efter kartoffelmadder nu mmh! (:

Apropos flyverdragter går nok ikke længe før de bliver in, er de dersens onepieces ikke et godt skridt på vejen? Men ja måske ikke lige i byen.. :p

Laura
lauraliin.blogspot.com

Ida sagde ...

Mums mums kartoffelmadder er bare så gode :)

Melanie D. sagde ...

@Mette: Mange tak, Mette! Har jo også et fantastisk kamera, og så elsker jeg at tage billeder - især af mad ;-) haha!

@Laura: Dejligt! Synes da du skal lave dig én så ;-)
He he, jo det har du ret i - synes bare det er så ærgeligt, at man skal fryse SÅ meget! Begynder ihvertfald snart at cykle med skibukser på!

@Ida: Det er de nemlig! Jeg elsker at spise rugbrødsmadder, når man kan lave dem så lækre!

Rikke Claudia sagde ...

Mums, bliver jo helt sulten! ;)

Melanie D. sagde ...

Dejligt at høre! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...