Søg på bloggen

lørdag, februar 11, 2012

Grand-père d'anniversaire

Photobucket
Fine blomster hos farmor og farfar
Photobucket
Vi hygger med kolde øl og laver tegninger :-)
Photobucket
Min farmor dækker altid så fint op, i sin yndlingsfarve - blå.
Photobucket
Julekuglerne i vinduerne hænger året rundt, fordi de er så hyggelige
Photobucket
Farfars meget lækre Hokaido-suppe til forret
Photobucket
Der er altid kun levende lys ved bordet, når vi spiser. Så hyggeligt.
Photobucket
Hjemmelavet pandekager med chokoladeis & honning. Nam nam.
Photobucket
Vi spillede pakkeleg (ligesom til jul) og jeg vandt en lækker smoothie og lækre muffins.
Photobucket
....og spiste en masse af farfar's hjemmelavet cookies.
Photobucket
Mig og A blev selvfølgelig til sent og spillede en masse kort-spil. Elsker det.
Sidste lørdag var A og jeg som sagt hjemme hos min farmor og farfar sammen med min far og to brødre til fødselsdag og middag. Min farfar lavede en 3-retters-middag til UG - vi fik bl.a. hjorte-bøffer (!) til hovedret, og det var simpelthen så lækkert.

Senere på aften spillede vi et pakkkespil, hvor man skjule stjæle spillekort fra hinanden (fra tallene 1-13) og derfor først til allersidst fandt ud af, hvad man egentlig havde vundet, i stedet for at man sidder med de rigtige pakkerne og altid stjæler efter størrelsen ;-)

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor lyder det bare vildt hyggeligt :)
Og som nævnt før, så elsker jeg dine billeder. Du formår altid at få fanget stemningen.
Og hjortebøffer.. Det lyder helt vildt lækkert! :)

Melanie D. sagde ...

Mange tak, Ida. Det er virkelig sødt sagt - og rigtig dejligt at få at vide, da jeg virkelig elsker at tage billeder og netop prøve at fange stemningen. Dejligt at man gør det godt :-)

Og ja, havde aldrig prøvet det før - men det var virkelig lækkert. Kan kun anbefales! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...