Søg på bloggen

mandag, februar 27, 2012

Going away

Photobucket
Photobucket

Det er næsten lige gået op for mig, at jeg har glemt at fortælle jer om, hvor jeg skal hen de næste par dage. Min far har nemlig inviteret mig, min lillebror og min kæreste med på en mini skiferie til Sverige. Vi kører afsted imorgen tidlig og er hjemme igen torsdag aften. Bliver bare dejligt at komme lidt væk og især at stå på ski igen, uanset om det så bare er for et par dage.

Jeg er netop ved at være færdig med at pakke skitøj og masser af varme trøjer, så jeg ikke kommer til at fryse. Men det gør jeg sgu nok alligevel hæhæhæh. Jeg har ikke planlagt nogle indlæg til jer mens jeg er væk, da jeg ikke rigtig har haft tid, men så har jeg jo en masse at vise og fortælle, når jeg er hjemme igen.

Jeg regner også med at fornye min salgsblog, når jeg er hjemme igen og tilføje et par sko eller to (hø hø). Kan I hygge jer mens jeg er væk ;-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...