Søg på bloggen

mandag, februar 20, 2012

Godmorgen, godmorgen

Photobucket
Photobucket

Godmorgen (formiddag??) til jer allesammen derude. Så er der liv herinde igen efter næsten en uges stilhed. Det skyldes til del (take a wild guess) at jeg igen har været syg - denne gang blev jeg ramt af en mindre madforgiftning.. ikke sjovt. Brugte så lørdagen på at hygge med min familie og aften/natten/morgenen (!) på at feste som teenagere med min kæreste og venner. Tror næsten I kan regne ud hvad søndagen gik med hæhæhæh.


Starter ugen ud med en fridag idag, som selvfølgelig skal bruges på alle mulige sjove ting så som at rydde op, gøre rent og vaske tøj (kan I fornemme ironien). Senere skal jeg med A hjem til hans forældre og spise aftensmad og så skal vi en tur i biografen og se Hamilton til et gallaevent, som min fars kæreste har skaffet os billetter til.


Nu vil jeg gå i køkkenet og lave æg & bacon og en stor café latte, og måske sætte Marie Antoinette på. Har lyst til at ligge og hygge med en dejlig film med masser af smukke ting at kigge på. Ved ikke lige hvor meget rengøring her bliver gjort alligevel. Har forresten sat en dejlig morgen-eller-altid-dejlig-nummer-uanset-tidspunkt sang på til jer, som I kan høre mens I læser. Ha' en dejlig dag!

2 kommentarer:

Simone sagde ...

Sikke en god sang. Hvad er det for en? :-)

Melanie D. sagde ...

James Morrison med 'This boy' - den (og han!) er fantastisk :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...