Søg på bloggen

tirsdag, februar 07, 2012

Friday night fever

Photobucket

I fredags var jeg hjemme hos en af de søde damer, som havde lavet en lækker middag i anledningen af hendes fødselsdag. Vi hyggede, spiste og grinede og der gik ikke længe, før den første gin&lemon blev lavet. Til gengæld gik der længe før vi kom ind til byen - og længe før jeg kom hjem hæhæh.

Havde en af de der super dejlig aftener, hvor tiden flyver forbi og man nærmest skal tvinges ud fra baren, når klokken er fem. Sluttede lige af på Mac'en sammen med min kæreste inden vi hoppede på en taxa hjem. Herlig aften!

2 kommentarer:

Kristina L sagde ...

Hej Melanie. Super sød blog du har dig! :-)
Måske du ville kigge forbi min blog? ;-)

Knus<3
Jusmsiiiile.blogspot.com //
kristinasofietogether.blogspot.com

Melanie D. sagde ...

Mange tak, Kristina! Jeg kigger selvfølgelig din blog :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...