Søg på bloggen

onsdag, februar 22, 2012

5 år ♡

Photobucket
Meget sød og ung kæreste på kun 16 år i 1.g, som jeg dengang forelskede mig i..
Photobucket
Vi var på vores første Roskilde sammen - og har været det lige siden..
Photobucket
Vi var til galla og blev studenter sammen med lige langt hår ;-)
Photobucket
Vi var på første lille rejse alene til London maj 2010..
Photobucket
Vi har holdt jul (1.& 2. juledagene) sammen med hinandens familier hvert eneste år..
Photobucket
Vi har fejret nytår sammen..
Photobucket
Vi har haft det så utroligt sjovt sammen, og han er stadig dén sjoveste, jeg kender..
Photobucket
Sidste år var vi 12 dage på Mallorca sammen. Det var fantastisk..
Fem år. Fem år sammen med verdens dejligste kæreste og bedste ven, man kunne ønske sig. Idag er det officielt vores 5-års-dag, og fem år siden at vi blev forelsket, da vi var med gymnasiet på skiferie i 1.g. 


Det er virkelig fantastisk og kan stadig give mig en meget rørstrømsk følelse i kroppen, når jeg kigger tilbage i billederne fra 2007 og opefter. Når man bliver kærester som teenagere, er det virkelig en utrolig ting at kunne se tilbage på, hvordan vi har udviklet os med tiden, selvom vi stadig er ligeså barnlige og fjollede, når vi er sammen den dag i dag. 


Uanset hvor kliché dette end må lyde, så er jeg vitterlig ligeså forelsket i min kære A, som jeg blev for fem år siden. Der er ikke mange (heriblandt mig selv) som tror, at man skal og kan tilbringe resten af sit liv med sin ungdomskæreste - men jeg er efterhånden begyndt at tro på det. Det virker på ingen måde ligeså urealistisk, som det gjorde for fem år siden. Og det ville ihvertfald være fantastisk, hvis det skete.

4 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Åååhw. Dette indlæg varmede mit hjerte, og fik mig virkelig til at smile. Hvor er det dog dejligt med den kærlighed.
Jeg har også været sammen med Nico i 5 år - og det er fantastisk, hvordan en så ung kærlighed bare kan vedligeholdes og plejes. Og gro. Det er et mirakuløst vidunder.
Jeg håber i har haft en skøn 5års dag sammen!

(Og ps; de her billeder er simpelthen alt for fine. Elsker at man kan se, hvordan i har vokset.. sammen :) Og så er i ret skønne sammen!)

Ida sagde ...

Hvor er det skønt :) Stort tillykke Melanie, hvor må det være fantastisk at have det sådan :)

Tina sagde ...

Smukt, smukt, smukt. Der er ikke noget smukkere end ægte kærlighed

Melanie D. sagde ...

@Rikke. Årh, Rikke. Hvor er du dog sød! Det var en kommentar, som virkelig varmede. Og hvor er det dog også bare fantastisk, at dig og din kæreste har været ligeså længe sammen! Det er da fantastisk med den kærlighed, ja :-)
Er glad for at du også kan se hvordan vi har vokset med tiden- sammen, jeg synes nemlig også det er en hel fantastisk ting at kigge tilbage på :-)

@Ida: Mange tak, Ida! Det er det ihvertfald også - og derfor kunne jeg ikke lade vær med at dele min lykke :-)

@Tina: Det har du helt ret i, Tina. Ægte kærlighed er det dejligste i verden - og det kan ikke siges eller vises nok!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...