Søg på bloggen

onsdag, januar 18, 2012

Søskende er de bedste

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I sidste uge havde jeg en fantastisk dejlig dag sammen med mine to mindre søskende, hvor vi var en tur i Capella Play. Jeg hentede dem fra vuggestue og frit og så trillede vi ellers derud om eftermiddagen og legede et par timer. 


Næste gang må jeg sørge for at min kæreste også kan komme med (han var desværre på arbejde dér), for det tror jeg helt klart også min lillebror ville elske. Så han rigtig kan lege vildt hæhæh. Men vi hyggede os, spiste et par pølsehorn og drak sodavand. Det må man godt i hverdagen, når det er storesøster som bestemmer ;-)

3 kommentarer:

Maja sagde ...

Haha det virker ikke helt som, om din bror er så begejstret for det møs med lillesøster der ;)

Sophie sagde ...

ej hvor hyggeligt :) det ser endda fedt ud det capella play :D der må jeg ind haha !

Melanie D. sagde ...

@Maja: Hæhæh, nej han er vidst nået til den alder, hvor det er pinligt at få taget sådan nogle billeder. Men min søster elsker det ;D

@Sophie: Ja, det er sgu ret sjovt hæhæh. Vi må tage derud snart ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...