Søg på bloggen

søndag, januar 29, 2012

Søndag aften

Photobucket

Er næsten lige kommet hjem efter en søndagsvagt på arbejde, hvor vi heldigvis kom hurtigt ud af butikken, så jeg liiige kunne nå hjem og se resten af kampen. Og det var nogle herlige tyve minutter der var tilbage, for satan. Man kan da ikke være andet end stolt af de danske drenge!

Nu vil jeg hoppe over i sofaen og hygge med noget lækkert musik, nogle gode blade, masser af stearinlys, chokolade (i min fine, fine slikmund) og et koldt glas hvidvin. Ahhh. Og glæde mig over at lønnen endelig triller ind på kontoen imorgen ;-)

5 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt og ja det var jo helt fantastisk at Danmark vandt.

XoXo Rikke
Kig forbi min nye blog MileyRiley.com

Mette sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Og ja FEDT med Danmaark ;)

Melanie D. sagde ...

@Rikke: Det var ren hygge! Og ja sikke en dejlig kamp! Kigger forbi din blog ;-)

@Mette: Det var det ihvertfald også. Dejligt med søndagshygge! Og fantastisk med sådan en kamp ovenikøbet ;D

Dyreglad-pige sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Melanie D. sagde ...

Det var det ihvertfald også!

Kiggede forresten forbi din blog og deltog selvfølgelig i konkurrencen om din fine give-away! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...