Søg på bloggen

tirsdag, januar 10, 2012

Simple but good

Photobucket

Jeg får ofte af vide af min familie og venner, at jeg ikke er helt dårlig til at lave mad. Faktisk roser de mig ofte rigtig meget. Jeg bliver især glad når min mors kæreste, synes godt om det mad jeg serverer, fordi jeg ved, hvor glad han selv er for at lave mad. 


Men det er desværre ikke hver dag, der bliver lavet mad til den store guldmedalje. Og det hænger jo nok mest sammen med at økonomien kun er til den slags en gang i mellem. Til gengæld synes jeg det er vigtigt, at maden ser indbydende ud, selvom det bare er en rugbrødsmad eller spaghetti m/ ketchup. Derfor synes jeg heller aldrig, at jeg spiser kedeligt, selvom jeg en gang i mellem (nok nærmere når det er slutningen på måneden hæhæh) spiser overstående til aftensmad. Derfor er der altid masser af krydderurter, grøntsager og krydderier i mit køkken. Det kan få selv den kedeligste tomat-mad til at se lækker ud.


Om lidt kommer min far herhjem og spiser. Jeg laver hjemmelavet pizza med kartofler, gedeost, kyllingestrimler og frisk rosmarin. Simple but good. Desværre ligger mit kamera hos min mor, så jeg regner lige med at låne min fars telefon og hapse et billede.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Den pizza lyder virkelig lækker. Håber du får taget nogle billeder med din fars telefon :)

Melanie D. sagde ...

Jeg fik kun taget et halvt dårligt billede, men har næsten lige lavet pizzaen igen - så der kommer et indlæg imorgen :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...