Søg på bloggen

tirsdag, januar 24, 2012

Rise and shine

Photobucket

Nu har der næsten været stille herinde i en uge, og det kribler i mine fingre for at få skrevet alt ned, som jeg tænker. Jeg har både haft en masse dejlig dage i sidste uge men i søndags vågnede jeg desværre også op med en rigtig grim halsbetændelse (hvad jeg ihvertfald tror det er) og den er stadig ikke gået helt væk. Æv. Jeg har derfor spist ufattelig meget suppe på det sidste og ville derfor lige vise et billede af denne lækre (hvis jeg selv skal sige det hø hø) hjemmelavet tomat-suppe, som jeg helt tilfældig fik lyst til at lave i lørdags. Rimelig heldigt, når man vågner op dagen efter og ikke kan indtage andet end varme, flydende 'retter'.

Idag er det bedre, men jeg er desværre stadig på flydende kost. Min lejlighed - og her mener jeg køkkenet - sejler fuldstændig. Her minder lidt om den sidste scene i Quarantine, hvor de sidste to overlevende (ja, det er en zombie film jeg er ved at lave en sammenligning med) når op til tag-lejligheden, hvor en gollom-lignende-zombie har boet i halvt år. Der er mildest talt ikke særlig lækkert. Senere idag tar' jeg mig sammen og får ryddet op samt handlet ind til mere suppe. Æv, hvor er min bil, når jeg har brug for den.

2 kommentarer:

Christina sagde ...

Den ser virkelig lækker ud!
Jeg er normalt ikke til suppe, men den der gør, at jeg bare vil have den du laver. Såå.. Laver du lige en til mig? :)

Jeg håber du får det bedre og at det ikke er halsbetændelse!

Melanie D. sagde ...

Jo, selvfølgelig! ;-) Dejligt at den kan give dig lyst til suppe - den er også bare lækker!
Og mange tak, håber jeg også selv! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...