Søg på bloggen

mandag, januar 02, 2012

Nytårsoutfittet

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Så er der liv herinde igen, og som det første får I lidt billeder af hvad jeg havde på nytårsaften. Billederne er taget hjemme hos min mor, hvor jeg var forbi efter arbejde og gøre mig klar, spise lækre nachos og drikke champagne. Det var rigtig hyggeligt, og jeg synes det er en dejlig tradition vi efterhånden har fået med at sige godt nytår til hinanden, efter jeg ikke længere holder nytår derhjemme.


Jeg havde den smukkeste guld-nederdel på, som ikke helt kommer til sin ret på billederne, men smuk var dén ihvertfald. Min kæreste havde jakkesæt på, og han så simpelthen så godt ud. Derfor var det også lidt ærgeligt, at det nærmest kun var pigerne til vores fest, som havde gjort noget ud af sig selv. De fleste drenge havde faktisk hverdagstøj på. Vi har vidst lidt af en hippie-venne-kreds der ;-)

1 kommentar:

J'adore blog sagde ...

Rigtig fint outfit :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...