Søg på bloggen

onsdag, januar 04, 2012

NYE

Photobucket
Nytårssnacks ala nachos & champagne hos mor
Photobucket
Kunne godt vænne mig til det der. Det er da lækkert.
Photobucket
Alle vennerne er endelig samlet og vi starter med at se Nytårstale
Photobucket
Imens vi spiste forret/tapas med bl.a. hummus & auberginedip
Photobucket
Der  blev fyret adskillige bordbomber (og rør!) af inden hovedretten kom på bordet
Photobucket
Der var bl.a en lækker tomatsalat med mozzarella som tilbehør
Photobucket
På min (måske lidt grådige hæhæh) tallerken ses der bl.a: Ristede asparges m/ bacon, ovnbagt kartoffelmos med rosmarin & oksemørbrad med (hjemmelavet) røvinsauce
Photobucket
GODT NYTÅR!
Så kom der endelig lidt nytårsbilleder herind, hvor der - som altid - næsten aldrig er nogle billeder af mig. Må virkelig lære det der med at gi' slip og sende kameraet rundt ind i mellem ;-)

Jeg havde en rigtig dejlig nytårsaften sammen med min kæreste og vores gode, fælles-venner. Dog havde jeg været syg i dagene optil uden at ha' fået det bedre, og jeg blev desværre rigtig dårlig senere på aftenen/natten, da vi var kommet hen til næste fest (efter kl 24:00). Så jeg var ikke engang særlig sent hjemme (eller fuld for den sags skyld), men heldigvis var min dejlige kæreste så sød at tage med mig hjem, da han selv var træt. Sagde han. Meget sødt.

2 kommentarer:

Sandra sagde ...

Rigtig fed blog du har, og sindssyg fede billeder! Jeg følger dig nu :-) Du er velkommen til at kigge forbi min blog, og følge hvis det lyster.

Kram
/ universbys.blogspot.com

Melanie D. sagde ...

Mange tak Sandra! Det er jeg super glad for at høre, og jeg kigger forbi din blog straks :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...