Søg på bloggen

onsdag, januar 11, 2012

New in: Lipstick

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Faktisk er den ikke engang ny, jeg fik den i fødselsdagsgave (tilbage i september) af mine søde veninder samt nogle andre fine ting, som jeg egentlig også gerne vil vise. Læbestiften er fra Chanel og hedder Rouge Coco med farven orchidèe. Jeg er helt vild med den og bruger den næsten hver dag. Den er rød, men med et lille pink twist, som nedtoner den så man kan bruge den i hverdagen. Pæ-æn farve. Synes I ikke?

3 kommentarer:

Maja sagde ...

Den er så pæn! Lige sådan en farve jeg har gået og ledt efter. Må ud og se på den når finanserne tillader det.

jeg har forresten meldt mig som fast læser via GFC og Bloglovin', ville blive meget glad hvis du gad kigge forbi min blog :-)

Knus.
www.theflightless-bird.blogspot.com

Julie P sagde ...

Virkelig en flot farve!
I øvrigt en rigtig fin og inspirerende blog du har. Kig gerne forbi - måske vi kan følge hinanden?

Julie P

Melanie D. sagde ...

@Maja: Den er super flot! Synes helt klart du skal investere i én. Og dejligt at du er blevet fast læser - kigger straks forbi din blog :-)

@Julie: Ja ikk? :D
Mange tak! Kigger straks forbi!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...