Søg på bloggen

fredag, januar 13, 2012

New in: Black knit

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg synes lige, jeg ville vise denne fantastiske strik, som jeg har købt på mit arbejde i sidste uge. Er helt vild med detaljen bag på ryggen (ville bare ønske jeg ikke havde sådan en bleg ryg!) og at den er let og behagelig at rende rundt i. Meget hverdagsagtigt med et twist, men kan sagtens bruges i byen. Jeg skal ihvertfald ha' den på om i aften, hvor mig og A skal ud og spise & biografen. Har tænkt mig at bruge min læbestift fra Chanel og halskæden (på billedet), samt et par bordeaux støvler til.


Kan købes i H&M i både sort og beige til 199,-.

4 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Hvor er du fin på billederne :-)

Emma Munk sagde ...

Rigtig RIGTIG fed sweater! Den må jeg hellere ned og kigge på! :-)
Og en rigtig fed blog!

dk-fashionlifelove.blogspot.com/

cecilie sagde ...

Rigtig fin blog du har, med en masse fede og gode billeder :-)
Kig gerne forbi, hvis du får lysten.

knus
www.ceciliewalther.com

Melanie D. sagde ...

@J'adore blog: Tusind tak! :-)

@Emma: Ja, den er super fed! Findes faktisk også i en camel-farve :-)
Og mange tak!

@Cecilie: Mange tak, Cecilie! Kigger selvfølgelig forbi din blog :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...