Søg på bloggen

fredag, januar 27, 2012

Morgenmad alá fredag

Photobucket
Photobucket
Photobucket


Imorges (eller rettere i formiddags) da jeg vågnede havde jeg en stor lyst til æg og bacon, så jeg hoppede straks ud i køkkenet og gik igang med at stege bacon. Hev derefter min dyne med ind på sofaen og satte en film på. Ringenes Herre. Det er måske lidt mærkeligt, men det er virkelig en film (triologi) som jeg kan sætte på igen og igen. Så nu har jeg et lille marathon igang mens jeg drikker min 2. kop varm kakao. 

I aften kommer min kæreste herhjem og så har vi aftalt at lave en hyggeweekend herhjemme. Jeg skal godt nok arbejde et par timer imorgen og lidt flere på søndag, men der bliver stadig masser af tid til hygge, god mad, film og masser af kys. Håber i får en ligeså dejlig weekend!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser virkelig lækkert ud! :) Jeg havde forstået, at dig og din kæreste boede sammen? :)

Melanie D. sagde ...

Nej, det gør vi ikke :-)
Men han er tit herhjemme, så jeg kan godt forstå det er forvirrende at finde rundt i hæhæ.

Jadore blog sagde ...

Hvor ser det lækkert ud :-)

Anonym sagde ...

Super lækkert medæg & bacon! nams.

Tænkte på om du kunne fortælle lidt om, hvordan du har skaffet en lejlighed på Amager som er til og betale for en person? :) Altså hvis du har nogle tips eller fifs om hvor man kan skrive sig op eller hvad du gjorde :))

Louise sagde ...

Ser super lækkert ud!

Kig forbi min blog, bliv måske fast læser? Er allerede fast læser af din!

Knus Louise
louisesfashion.blogspot.com

Dyreglad-pige sagde ...

Mums, hvor ser det lækkert ud(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Melanie D. sagde ...

@J'adore blog: Det var det godt nok også!

@Anonym: Æg & bacon er altid godt hæhæh.
Med hensyn til min lejlighed kan jeg godt prøve at lave et indlæg omkring det en af dagene :-)

@Louise: Mange tak, Louise! Og dejligt at du er fast læser - jeg kigger straks forbi din blog :-)

@Dyreglad-pige: Det var meget lækkert, dejlig måde at starte weekenden på! Jeg kigger selvfølgelig forbi din blog :-)

Katrine Espersen sagde ...

Ej du gør mig sulten! Har fået et tip om man sagtens kan 'stege' bacon i microovnen, hvis du ligger det imellem nogle stykker køkkenrulle papir, i 2 min - Så slipper du for alt sprøjtet. :D

Katrine blog//katrineespersen.blogspot.com
- Kig gerne forbi, har en giveaway igang du kan deltage i ;)?

Melanie D. sagde ...

Det har jeg faktisk også hørt noget om, men har altid turde kaste mig ud i det! Er bange for bacon bliver blød frem sprød hæhæhæh. Men må helt sikkert prøve det en dag! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...