Søg på bloggen

lørdag, januar 28, 2012

Last night

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Beklager alle mad-billederne, men har ikke lavet så meget andet disse dage end at spise hæhæh. Igår spiste mig og A tapas. Jeg lavede blandt andet disse små tun-madder. Simple but good ;-)

Vi lå faktisk bare på sofaen med dynen og nipsede til de små retter hele aftenen, mens vi så film. Så hyggeligt og tiltrængt. Senere på aftenen biksede jeg også lidt dessert sammen: mascarpone, sirup, friske blåbær, revet mørk chokolade og hvid toblerone. Det var sgu lækkert.

Om lidt skal jeg på arbejde og så har ham den søde lovet, at han vil lave en lækker middag til os når jeg kommer hjem. Er meget spændt eftersom jeg aldrig rigtig har set ham lave andet end æg & bacon ;-)

1 kommentar:

Katrine Espersen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...