Søg på bloggen

tirsdag, januar 17, 2012

Easy peasy pizza

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg fortalte i sidste uge, at jeg ville lave hjemmelavet pizza til mig og min far, hvilket jeg selvfølgelig også gjorde. Dér havde jeg ikke mit kamera og kunne derfor ikke tage nogle billeder (billedet fra min fars telefon blev mere af mig frem for pizzaen hæhæh) men igår cravede jeg allerede efter mere pizza. Hjemmelavet that is.

Det er uden tvivl min yndlingspizza, og derfor er det meget sjældent, at pizza-topping'en bliver varieret. Hæhæh.
Igen igen er det derfor: Hjemmelavet tomatsauce, frisk mozzarella, gedeost, tynde kartoffelskiver og masser af frisk rosmarin. En gang i mellem kommer der også kylling/kalkun stykker og frisk basilikum, men vildere blir' det heller ikke. Til gengæld lover jeg jer, at det smager fantastisk.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Den ser vildt lækker ud!!

Melanie D. sagde ...

Tusind tak Ida! Det er den helt bestemt også - kan kun sige at den absolut må prøves! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...