Søg på bloggen

søndag, januar 15, 2012

Chill

Photobucket

Kigger lige ind for at sige hej og fortælle, at jeg har det dejligt. Har haft den skønneste weekend længe. Igår var jeg ude at spise med nogle søde damer på Dalle Valle. Bagefter tog vi på klaptræet og drak nogle øl, inden jeg og min veninde mødtes med min kæreste og hans kammerat på vores stamsted hæhæh.


Er netop kommet ind af døren hos A, efter at ha' været nede på Nørrebrogade og købe slik i Sukkertoppen. Fedt navn. Skal bare chille i sengen med film, slik og le boyfriend idag. Ha' en dejlig søndag!

2 kommentarer:

Sophie sagde ...

Hygge ! :D
Ked af vi ik kom ind på surf til jer igår, men jeg kunne simpelthen ik overskue alle de mennesker. Synes også bare byen var fuld af små børn i går. Måske er det bare mig der er blevet gammel :p

Melanie D. sagde ...

Det er helt i orden du! Ironisk nok var alle faktisk på vej ud da I kom, så der var ret tomt efter I gik ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...