Søg på bloggen

torsdag, januar 05, 2012

Bulgursalat med kyllingefrikadeller

Photobucket
Photobucket

For noget tid siden lavede jeg kyllingefrikadeller og bulgursalat til mig og A. Det er seriøst sådan en ret, som jeg kunne spise hver dag. Det smager både fantastisk og er sundt, og så er det virkelig en ret som kan imponere le boyfriend. Det er nok et eller andet med alle farverne. Og frikadellerne. ALLE drenge kan li' frikadeller hæhæh.


I bulgursalaten er der tomat, agurk, forårsløg, sorte oliven, feta, persille, purløg og en hvidvinseddike/balsamico dressing. Kyllingefrikadellerne er denne gang plain, men man kan sagtens komme feta og/eller oliven i. Jeg lavede også en lille myntedressing som, btw, var et kæmpe hit. Simple but good.

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Vildt at du bare liiiige bikser sådan en salat sammen. Det ser virkelig lækkert ud!! Det vil jeg prøve en dag :-)

Melanie D. sagde ...

Prøv det! Det er både nemt og lækkert og liiiige til at bikse sammen ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...