Søg på bloggen

mandag, december 19, 2011

Weekenden



Photobucket

Hold da op, hvor jeg har haft en lang (på den dårlige måde) og kedelig weekend. Den har ikke bestået af andet end arbejde, plus at det lige var nogle knap så fede vagter (10-20 på en lørdag er NO-go). I lørdags gik jeg også glip af julefrokost med A og hans familie, men der var desværre ikke så meget, jeg kunne gøre. Sådan en 10-timers vagt er jo ikke så attraktiv at bytte væk ;-)


Igår da jeg kom hjem, lavede jeg popcorn på den gammeldaws' måde i gryden og satte Mænd der hader kvinder på. Lidt senere kom A hjem og puttede med mig. Idag har jeg heldigvis haft fri og sov indtil middag. Så dejligt.

3 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Fine billeder :-)
Kig forbi min blog og deltag i konkurrencen om et flot armbånd :-)
http://jadoreblog.dk/konkurrence-2

Anonym sagde ...

Go' røv!

Melanie D. sagde ...

@J'adore blog: Mange tak, og jeg kigger selvfølgelig alligevel forbi selvom jeg ikke nåede at være med i din konkurrence :-)

@Anonym: Tak!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...