Søg på bloggen

onsdag, december 14, 2011

Risotto aux champignons

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Igår lavede jeg risotto for første gang, men bestemt ikke sidste! Det er nok en af mine yndlingsretter, men jeg har aldrig 'turde' lave den selv, fordi jeg ville blive så ked af det, hvis den var uspiselig hæ hæ.

Igår cravede jeg det simpelthen for meget, at jeg var nødt til at kaste mig ud i det. Min kæreste var også helt med på den, han stak mig sit dankort og så smuttede jeg i føtex efter svampe og parmesanost. Nøj, det var lækkert - og man må jo egentlig ikke rose sin egen mad, hø hø. Mm, får helt lyst til det igen.

4 kommentarer:

Ida sagde ...

Det ser virkelig lækkert ud.
Fedt men også farligt at kæresten bare giver sit dankort ud :)

mercedes,laura og johanne sagde ...

fed blog!
hvis du har lyst kan du tjekke vores på blog-owls.blogspot.com, du er også meget velkommen til at blive fast læser;) vi kan jo evt. følge hinanden.

naja olesen sagde ...

mums det ser da lækkert ud! :p
xoxo

najaolesen.blogspot.com

Melanie D. sagde ...

@Ida: Mange tak! Hæ hæ, ja det kan det være - men jeg var nu sød kun at købe, hvad vi skulle bruge (og måske en lækker vin til.....)

@Merdeces, Laura og Johanne: Mange tak! Vil meget gerne kigge forbi jeres blog ;-)

@Naja: Det var det bestemt også! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...