Søg på bloggen

tirsdag, december 13, 2011

Ønskeliste

Photobucket

1) Pigen fra Auschwitz af Morten Vestergaard
2) Sort hvid af Liza Marklund
3) The Godfather Album af Taschen
4) Da Sex and the City ændrede verden af Iben Albinus
5) Kartell Bourgie lampe (klar)
6) Shoe biz støvler med foer (str 37)
7) Mulberry Alexa (sort)
8) Mulberry Daria continental pung (sort)
9) Slikmund af Inge Vincent
10) Peberkværn (alá denne stil)
11) Erik Bagger Daily dybe tallerkner (4 stk)
12) Smørebræt x 2 fra Ferm Living (mintgrøn)
13) Apple Iphone 4s 16 GB (sort)
14) Chanel læbestiftRouge Coco Shine (farve: Aventure)
15) Patisse muffinform (12 stk)
16) Trip Trap Daria box (8x8 cm)
17) OBH Mælkeskummer (hvid)


Så var det vidst også på tide, at jeg fik skrevet min ønskeliste færdig - selvom der garanteret når at komme flere ønsker på. Ønskerne er rimelig blandet som i 'ting-jeg-gerne-vil-have-men-er-for-dyre-til-at-få-i-gave' og 'ting-som-er-til-fornuftige-priser'. Men det er vel ingen ønskeliste, hvis der ikke er ens oprigtige ønsker på? Jeg ved jo godt, hvilken pris-klasse min familie køber indenfor, så jeg bliver ikke skuffet juleaften, når der ikke ligger en Alexa under træet ;-)

3 kommentarer:

Dots sagde ...

Slikmunden er bare så fin!!! Fine ønsker :)

Ida sagde ...

Lækre ønsker :)

Melanie D. sagde ...

@Dots: Ja, er helt vild med den! Og mange tak!

@Ida: Mange tak :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...