Søg på bloggen

lørdag, december 24, 2011

Lille juleaften

Photobucket
Søde søskende som hygger med Matador
Photobucket
Det flotte juletræ hos min mor
Photobucket
Masser af nødder, dip og chips (som jeg havde sat ved min plads...)
Photobucket
Gin&tonic <3
Photobucket
Verdens sødeste og gladeste lille julepige
Photobucket
Trivial Pursuit og hygge med familien hele aftenen :-)
Tænk at det allerede er juleaften idag? På den anden side, har jeg knap nok nået at bemærke at vi var i december måned, så meget som jeg har arbejdet her på det sidste. Og selvfølgelig manglen på sneen, hjælper heller ikke ligefrem på det ;-)


Igår startede jeg lige med en sidste vagt på næsten 11 timer (så meget for jule-hygge!) inden min søde mor og store, lillebror kom og hentede mig ved 8-tiden i Fields. Så tog vi hjem og hyggede med spil, chips, sodavand og gin&tonic. Det var sgu en dejlig måde at 'starte' julen på. 


Nu er vi igang med at lave julebrunch, så vi lige kan hygge rigtig sammen inden jeg (og mine to andre søskende) skal holde jul med min fars familie. Rigtig dejlig jul til jer alle!

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Glædelig jul Melanie :) Håber du kommer i jule stemning :)

Laura sagde ...

Glædelig jul. Hvor ser det hyggeligt ud. (:

Melanie D. sagde ...

@Ida: Glædelig (forsinket) jul til dig også, Ida! Og det gjorde jeg ihvertfald :-)

@Laura: Glædelig jul, Laura!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...