Søg på bloggen

onsdag, december 21, 2011

Lige nu...

Photobucket
Photobucket

..er jeg næsten lige kommet ind af døren med hænderne fulde af julegaver. Tog lige ind forbi strøget efter arbejde, så jeg kunne komme ét skridt nærmere at være jule-klar (der er jo også kun tre dage til det er jul. TRE!) men er til gengæld helt færdig nu. 


Heldigvis kom jeg hjem til min søde kæreste, som stod og lavede lækkert mad ude i køkkenet. Desværre blev han pludselig en smule hjælpeløs, så jeg måtte overtage, men initiativet var nu dejlig nok ;-)


Nu vil jeg hoppe tilbage til sofaen og se El Orfanato med le boyfriend (hvis I ikke har set den, så gør det med det samme) og gemme mig under mit tæpppe hæhæh. Ha' en dejlig aften!

3 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Lækkert mad :-)

Anonym sagde ...

Synes nok jeg kunne se A har rørt lidt i gryderne :-)))) Mira savner dig :-)

Melanie D. sagde ...

@J'adore blog: Tusind tak!

@Mor (aka. anonym? hæhæh) Ja det er et sjældent men dejligt syn ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...