Søg på bloggen

tirsdag, december 27, 2011

Juleaftensdag

Photobucket
Startede med at finde to julebørn inde i mor's seng :-)
Photobucket
Min lillebror hoppede straks i juletøjet og var klar på fotoshoot hæhæh
Photobucket
Vi startede morgenen med manér til en ordentlig omgang julebrunch
Photobucket
Og selvfølgelig med lyserøde bobler. Det er jo kun jul én gang om året.
Photobucket
Perfekt måde at begynde juleaften på. Love it!
Der har været stille herinde i et par dage nu, men det har det ikke været i den virkelig verden (IRL hæhæh). Har spist til den store guldmedalje, pakket gaver op, sunget julesange, drukket juleøl, pakket flere gaver op og rå-hygget med familien og min dejlige kæreste.


Lille juleaften sov jeg hjemme hos min mor, så vi kunne hygge lidt juleaftensdag, inden jeg og mine brødre skulle afsted og holde jul med min far. Vi lavede kæmpe julebrunch og drak champagne. Det var simpelthen så lækkert! 

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud :)
Og sikke en skøn måde at starte juleaftensdag på :)

Kamilla sagde ...

Ej, hvor ser det bare hyggeligt ud! :D
Håber du kigger forbi min blog.

elskershopping.blogspot.com

Melanie D. sagde ...

@Ida: Det var det nemlig også! Super hyggeligt, håber det kan blive en fast tradition ;-)

@Kamilla: Mange tak! Jeg kigger straks forbi :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...