Søg på bloggen

torsdag, december 29, 2011

Juleaften

Photobucket
Min farfar kom og hentede mig om eftermiddagen, så jeg kunne hjælpe med at pynte træet
Photobucket
Da hele familien var kommet, startede vi med at hygge med lidt snacks og juleøl
Photobucket
Min lillebror hjalp vores farmor ude i køkkenet, og var meget koncentreret hæhæh
Photobucket
Rødvin og levende lys ved bordet
Photobucket
Den dejlige julemad inklusiv en lækker vegetarret til min faster
Photobucket
Mandelgaverne (i år var der to) og ris a la mande'en kom på bordet
Photobucket
Det flotte juletræ med levende lys nede i gildestuen
Photobucket
Fra lillebror til storesøster. Fantastisk øjeblik :-)
Så kom der endelig lidt glimt fra min juleaften (kun seks dage efter..) som var en rigtig, dejlig aften, selvom jeg manglede min mor, lillesøster og Per-mand. Heldigvis fejrede jeg 2. juledag sammen med dem, hvilket der selvfølgelig også kommer billeder af. Forhåbentlig inden det nye år begynder hæhæh.


Idag har jeg været på arbejde fra 12-20, og det var helt sindssygt. Folk går virkelig amok, nu hvor udsalget er begyndt, og efter fem dejlige fridage, var det sgu hårdt at være på igen. Imorgen har jeg fri men skal handle ind til nytårsmenuen + finde et nytårsoutfit til både mig og min kæreste. Er det kun mig, som endnu ikke ved, hvad man skal have på Nytårsaften??

3 kommentarer:

Laura sagde ...

Åh hvor ser det bare rigtig hyggeligt ud (:

Maja sagde ...

Rigtig flotte billeder! Bruger du et specielt program på dit kamera eller efterredigerer du dem så du får den lidt mørke og 'mættede' feel?

Melanie D. sagde ...

@Laura: Det var det ihvertfald også! Elsker julen :-)

@Maja: Mange tak! Jeg tager ofte billeder uden blitz og efterredigerer dem så i Toycamera :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...