Søg på bloggen

fredag, december 02, 2011

Hurra!

Photobucket

Tænk engang at det har været bloggens fødselsdag, og jeg fulstændig har glemt det! Og jeg er jo ellers en som aldrig glemmer sådan noget. Jeg tror bare slet ikke, det var gået op for mig, at jeg faktisk har haft min blog i et år allerede. Det er jo for vildt!


Dengang - som i den 12. november - jeg startede var jeg meget usikker på, hvordan det skulle foregå. Jeg er helt klart ikke en mode-blogger som tager særlig mange 'dagens' (tror faktisk kun der er nogle få fra da jeg var på ferie) eller generelt tager særlig mange billeder af mig selv. Til gengæld tager jeg billeder af alt andet, og for det meste bliver der heller ikke lagt for lidt billeder herind hæhæh. 


Der gik faktisk rigtig lang tid, før jeg fortalte nogen om min blog - og jeg ved egentlig ikke helt hvorfor. Ligesom jeg var længe om at få en 'fast-læser-knap', fordi det ikke var dérfor, jeg gerne ville lave en blog. Jeg er dog med tiden blevet så glad for de faste læsere og kommentarer, jeg har fået med tiden. Det er helt klart noget, som gør det langt sjovere at have en blog. Så mange tak til jer søde læsere som følger med - I kan tro jeg er glade for i læser med! Jeg vil også gerne give jer muligheden for at fortælle, hvad i synes godt om bloggen - og hvad i gerne vil have mere eller mindre af?? Skriv endelig hvad i har lyst til! :-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...